Ingeniørstudentene vil til Rambøll

7. mai 2018

Rambøll holder stand som en av landets mest attraktive arbeidsgivere, og sikrer seg andreplassen på Karrierebarometerets ferske undersøkelse.

Unge Rambøll-ansatte

Kontakt:

Lene Rutle

Rekrutteringsansvarlig
T: +47 992 03 604

I undersøkelsen har rundt 4200 studenter oppgitt hvilke arbeidsgivere de helst vil jobbe hos når de er ferdige på skolebenken. Blant ingeniørstudentene er Rambøll den nest mest attraktive arbeidsgiveren, kun slått av Sintef. Dette er en oppgang på åtte plasser, fra tiendeplass i 2017.
- Det er svært gledelig at vi holder stand som et attraktivt sted å jobbe, og ekstra moro er det at vi klatrer såpass mye, sier administrerende direktør Ole-Petter Thunes.

- Jeg tror dette er et speilbilde på hva våre ansatte opplever i sin arbeidshverdag. Vi er en samfunnsbevisst arbeidsgiver, som tar nyutdannede seriøst og gir dem ansvar og utfordringer fra dag en. I kombinasjon med spennende prosjekter som Inter City og Regjeringskvartalet, samt et sterkt fagmiljø, tror jeg dette er med å gjøre oss til et attraktivt sted å jobbe, sier han.

Du finner hele Karrierebarometerets undersøkelse her.