dcsimg Morgendagens prosjektering - Rambøll

Morgendagens prosjektering

Vårt mål som samfunnsrådgiver og prosjektpartner er å sette standarden i bransjen innenfor rådgivning og prosjektering.

Med økende krav til fleksible, bærekraftige og kostnadseffektive løsninger i stadig mer komplekse prosjekter leverer Rambøll de beste resultatene. Det betyr for deg som kunde at du skal forvente høyeste standard og best verdiskapning uavhengig av prosjektets størrelse, innhold, type eller kompleksitet.

Vi realiserer dine mål

Vår evne til å tenke forbi det åpenbare og til å samarbeide med kunden fra start til mål, gjør at du som kunde skal kjenne deg trygg og forstått. Vi gir råd og realiserer dine mål. Som din medspiller er vår viktigste oppgave å sikre optimal verdiskaping for deg som kunde.

Stolte og engasjerte

Vi utvikler våre medarbeidere kontinuerlig slik at de har morgendagens prosjektkompetanse. Vi har sterke fagmiljøer, godt flerfaglig samarbeid og en grunnleggende prosjektforståelse.

Dette er vår tilnærming

Arkitekt: Kleihues + Schuwerk
Nasjonalmuseet
Helhetlig prosjekteringsledelse gir stor gevinst i et krevende prosjekt.
E39 Gartnerløkka-Meieriet
God prosjektmetodikk viktigere enn lave timepriser.

Kunst- og designhøgskolen i Bergen
Dette prosjektet er nybrottsarbeid for Rambøll. Vi benytter Lean i prosessplanlegging, prosjektering og bygging.
Jobbsøkere
Slik jobber vi
Rambøll jobber målrettet for å være best i bransjen.

Hilde Nordskogen
Direktør for markedsenhet Samferdsel og byutvikling
T+47 916 03 454
Ehilde.nordskogen@ramboll.no